Inlägg: 1613561
Svarskommentarer
Sv: Informationsmöte
hubbenorlen: Vi kommer aldrig att släppa våra juniorer. Är det några vi ska behålla så är det dem. De andra går att ersätta
Det innebär två saker:
1. Att målvakterna blir dyrare efter en bra säsong av båda.
2. Att några av juniorerna blir seniorer och ska ha lön därefter.
Alltså skeppar vi iväg årets juniorer och plockar upp nya.
Frågan är då om vi har några som är bra nog. Nån som har koll?