+ 1
Inlägg: 1615016
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK:s ekonomi
Kongo:
Det var ena djävulskt tråkiga uppfräschningar. Man skulle mycket hellre vilja läsa om tillbyggnad av läktare och andra bekvämligheter som kommer åskådarna till godo. Högre luxantal i strålkastarna, fler toaletter och duschar för spelarna, ny konstgräsmatta... *gäsp*
Det var ena djävulskt tråkiga uppfräschningar. Man skulle mycket hellre vilja läsa om tillbyggnad av läktare och andra bekvämligheter som kommer åskådarna till godo. Högre luxantal i strålkastarna, fler toaletter och duschar för spelarna, ny konstgräsmatta... *gäsp*
Om man är röstberättigad och/eller politiskt engagerad i Timrå kommun är jag övertygad om att man för TIK:s och regionens bästa bör verka för två saker:
1. Kommunen köper tillbaka ishallen.
2. Kommunen slås samman med Sundsvall.