1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 161513

Sv: Fagermoney...
ernie eagle: Håller inte med om att Fagemo räddade kvar oss i Kvalserien.
Han fick äran att spela med Z, vilket inte kan vara svårt. Framförallt inte i en kvalserie. Det är ändå en stor skillnad på den i jämförelse med Elitserien, och därför också lättare att dominera ute på isen.
Hade exempelvis en sådan som Gunno fått chansen att spela med Z så mkt som Fagemo fick göra skulle han gjort en likformig säsong.
Vi måste också komma ihåg att han gjorde en hel del enkla mål efter att Zäta svarat för fina förarbeten. Du å jag skulle nog ha stänkt in nån vi oxå.....

Dock vill jag återigen påpeka att jag inte har så mkt emot Fagemoney, mer än att hans nya smeknamn rent av är.....fakta.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.