1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 161514

Sv: Fagermoney...
Sargad: Hela den här debatten kom igång i samband med att folk önskade pengemo lycka till i höstas. Varför ska man göra det? För mig är det inte ointressant att en spelare skriver kontrakt med en annan elitserieförening under brinnande kvalserie. För att vara säker på att få mycket pengar. Detta faktum i sig gör att han vahannuheter förtjänar att förträngas och det kommer att gå bra om folk slutar hylla den som så inte förtjänar.

Jag njuter alldeles utomförträffligt av att Timrå går som tåget.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.