Kapten Nosring: Vore ju jackpot med tanke på omständigheterna. Det här ser ju förbannat lovande ut. Känns betydligt bättre nu än vad de gjorde för 11 månader sedan :-) Någon däremot?
sargad: känns oroande angående Pettersson, känns som om att han "borde" vart med idag. Gillar verkligen hur han kan skapa yta med sina finter och hur han har lite sniper i sig, långt från många som är genuint duktiga på att skjuta och finta nu för tiden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer