Kapten Nosring: jag tror Pettersson kommer stanna kvar. Jag tycker det är det bästa alternativet för honom om jag ska vara ärlig. I Timrå kommer han få en tillräckligt stor roll att han kommer kunna utvecklas vidare.
Det känns ganska spännande faktiskt. Frågan är hur tränarsidan blir och hur man väljer att satsa vad gäller målvaktssidan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kapten Nosring: jag tror Pettersson kommer stanna kvar. Jag tycker det är det bästa alternativet för honom om jag ska vara ärlig. I Timrå kommer han få en tillräckligt stor roll att han kommer kunna utvecklas vidare.
Det känns ganska spännande faktiskt. Frågan är hur tränarsidan blir och hur man väljer att satsa vad gäller målvaktssidan.