Hahl Bundy: Men allvarligt. Jag håller med dig. Marginalerna är små. Men snart har storstadspojkarna stängt ligan och vi måste välja KHL eller något istället så det gäller att hänga en påse morötter i omklädningsrummet
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag håller med dig. Marginalerna är små.
Men snart har storstadspojkarna stängt ligan och vi måste välja KHL eller något istället så det gäller att hänga en påse morötter i omklädningsrummet