Snoop: Är denna informationen korrekt? Det låter ju som någon slags otillåten konkurrensfördel. Kan vi stämma någon? ;-)
Inlägg: 1618920
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
sargad: Ja nu läste man det ju i och för sig på sportbladet, men man skulle ju absolut inte bli förvånad att året efter vi åkt ur inför de fallskärmar, vi stämmer alla !
Sv: Apropå nånting...
sargad: OK att man får behålla meb varför ska det uppflyttade laget ha en nackdel? Då borde alla lag dela lika på avdraget. Snacka om spelteori.