1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1618926

Sv: Apropå nånting...

El Maco: borde ju vara smartare att ta 5-600k från varje klubbs tv-avtal och ge som en fallskärm.

fallskärm i sig kan vara bra för klubbars överlevnad, men att klubben som går upp inte ska få fullt bidrag är bara konstigt.

inte nog med att du går upp och ska hålla dig kvar med en mindre ekonomi du får mindre bidrag... MÄRKLIGT.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

SuperMupster: Det har förmodligen både lagts fram och röstats om ett mer solidariskt förslag. Antagligen så fälldes det sedan av Färjestad, HV71 och Frölunda. 

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.