+ 4
Inlägg: 1618931
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Men giffers vann inför 3100 pers idag. Bra gjort och hyfsad siffra. Och Naurin...vilken hjälte! :)
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja det är rent tragiskt att bevittna hur de slaktar det sportsliga till förmån för ren profit.
Äckligt att de får hållas
Äckligt att de får hållas
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Det var länge sedan det var riktigt kul med idrott. Bara pengar eller avsaknad därav som styr. Leve den sanna idealismen!!
+ 1
Jag tänker bojkotta allting som har med den här sporten att göra efter denna säsong. Det känns bara meningslöst alltihop. Skönt att ha en sak mindre att lägga fokus på...