Sant. Jag tog la i lite väl mycket i går. Tacka fan för att man inte bojkottar Timrå IK. Av okänd anledning hade jag trots betalning inte blivit registrerad som medlem 13/14, så efter telefonsamtal tidigare blev jag rekordtidig medlem 14/15 i stället. Löste medlemskap även för ett av barnen, dottern, trots att vi av okänd anledning (där också) inte har någon kontakt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sant. Jag tog la i lite väl mycket i går. Tacka fan för att man inte bojkottar Timrå IK. Av okänd anledning hade jag trots betalning inte blivit registrerad som medlem 13/14, så efter telefonsamtal tidigare blev jag rekordtidig medlem 14/15 i stället. Löste medlemskap även för ett av barnen, dottern, trots att vi av okänd anledning (där också) inte har någon kontakt.