Vi har faktiskt en liten chans på SHL nästa år om vi lyckas toppa formen vid rätt tidpunkt, se på Rögle. De låg länge sämre till än Timrå i hockeyallsvenskan. Jag tror faktiskt vi kommer topp 7 nästa säsong!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Roffe blir inte kvar vad det verkar.
Vi har faktiskt en liten chans på SHL nästa år om vi lyckas toppa formen vid rätt tidpunkt, se på Rögle. De låg länge sämre till än Timrå i hockeyallsvenskan. Jag tror faktiskt vi kommer topp 7 nästa säsong!