Jag vill bara fråga lite... Dina inlägg består numera av en uppmaning om att vi alla ska köpa årskort nu. Så vad jag undrar lite över är: 1. Har du betalt av marknadsavdelningen för det där? 2. Till vilka riktar sig dessa inlägg? 2 a. Till alla som kommer hit och läser. 2 b. Till de som med säkerhet är bofasta för en lång framtid inom Sundsvallsregionen och har en stabil ekonomi.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer