Ah, det var bra och sympatiska svar. Jag ville mest provocera fram något. Det är helt okej för mig att du skriver det där, även om en annan är lite av en dandy och vagabond utan fast förankring någonstans...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ah, det var bra och sympatiska svar. Jag ville mest provocera fram något. Det är helt okej för mig att du skriver det där, även om en annan är lite av en dandy och vagabond utan fast förankring någonstans...