Inlägg: 1620951
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Slå på TV10. Sundsvall Energi känner nog att dom kunde ha fått en bättre invigning på nya arenanamnet.
+ 8
På klotterplanket eller?