1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1620989

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Fast det går nog lite på ett ut eftersom AIK knappast har nån kommun som backar upp. Å andra sidan kan väl pengar från en extern finansiär vara betydligt "friskare"...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tämligen. Dessutom är jag övertygad om att vi har tillräckligt duktiga kontrakterade spelare som kan spela ihop med en fixstjärna. Att påstå nåt annat är att underskatta, och kanske till och med nedvärdera, det här laget.
Det är ju faktiskt inga totala sopor vi ställer på isen. Dessutom har bra spelare en förmåga att höja nivån på sina medspelare. Så jag tycker inte att man ska underskatta betydelsen av en så kallad fixstjärna.
Man behöver heller inte raljera över saker som andra skriver. Särskilt inte när man inte bidrar till diskussionen konstruktivt.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det var AIK:s VD som var den hemliga finansiären. Källan är DN... säkrast att säga det va?!
Klubbhjärta på den karln för det är dessutom 2:a gången. Han räddade AIK 2009 oxå.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer