1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1621017

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Känner att vi är rätt så överens i synen på läget. Det känns lagom inspirerande att ställa in sig på en placering i skiktet från 8 till 14 igen. Tänker även på hur våra "olycksbröder" Rögle, som vi inte hade särskilt svårt för i serien, bara var snäppet före oss i tabellen och sedan en hårsmån från SHL igen. Så visst tror jag på det där med en målkung med HA-mått mätt, att en sådan kan vara skillnaden mellan 8:a och att blanda sig in i Kvalseriens toppstrid... Men visst ja, KS existerar ju inte längre. Jag har till och med glömt hur det går till nästa år. Å andra sidan är det skit samma, sportmässigt har man fullt upp med fotboll nu i minst ett halvår framåt...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer