Det var så pass bra formulerat att jag skrev ut inlägget för närmare studier lite senare. Faktum är att det är karbonkopia på delar av det där vad gäller min syn på Giffarnas klack som jag funderar på att göra ett framtida inslag om. Vi får se...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kapten Nosring:
Det var så pass bra formulerat att jag skrev ut inlägget för närmare studier lite senare. Faktum är att det är karbonkopia på delar av det där vad gäller min syn på Giffarnas klack som jag funderar på att göra ett framtida inslag om. Vi får se...