lungan: Det fattar väl alla att kan man få ett bättre "Lönekuvär" så nappar man direkt oavsett hur mycket man känner för föreningen ? Pengar är allt tyvärr.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
lungan: Det fattar väl alla att kan man få ett bättre "Lönekuvär" så nappar man direkt oavsett hur mycket man känner för föreningen ? Pengar är allt tyvärr.