+ 2
Inlägg: 1622583
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: En tvillindeckargaddning....fantastiskt. Att jag inte sett koppling ditt nick-mina ungdomshjältar är obegripligt!
Mitt nick är ju Modesty Blaise's högra hand. Blaise förresten, världshistoriens sexigaste kvinna och min våta dröm under uppväxten. Funderar seriöst på att tatuera in henne på andra armen, frugan får leva med det!
Mitt nick är ju Modesty Blaise's högra hand. Blaise förresten, världshistoriens sexigaste kvinna och min våta dröm under uppväxten. Funderar seriöst på att tatuera in henne på andra armen, frugan får leva med det!
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Ja bröderna hardy är klassiker som jag läste mkt när jag va i 12-13 års åldern kommer jag ihåg, hade dom bara på Engelska dock :)
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Härligt att kunna hitta själen hos andra människor, enbart genom att nämna en så enkel sak som Tintin :)
Min topp tre:
* Enhörningens hemlighet
* Plan 714 till Sydney
* Det sönderslagna örat
Trodde alla förutom jag hade glömt dom.