Fix & Foxi! Två små busiga rävar. Hade jag helt glömt bort. Kul! Men jag har inget minne av att man hade några såna tidningar hemma. Där gick man miste om ett stycke kulturhistoria...
Och där tappade Skellefteå Jocke Lindström, Jimmie E o Alm på nån minut. Snart försvinner Möller, Bellemare o Holloway. Tunga tapp... men inte överraskande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
hubbenorlen:
Fix & Foxi! Två små busiga rävar. Hade jag helt glömt bort. Kul! Men jag har inget minne av att man hade några såna tidningar hemma. Där gick man miste om ett stycke kulturhistoria...