Men det var ju för väl. Ett tag levde jag i villfarelsen av att Bundie strosade omkring i kalsongläge överallt, överallt, överallt... Men nu kan man alltså sova lugnt den tid man har kvar på dessa breddgrader.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det var ju för väl. Ett tag levde jag i villfarelsen av att Bundie strosade omkring i kalsongläge överallt, överallt, överallt... Men nu kan man alltså sova lugnt den tid man har kvar på dessa breddgrader.