Timrå Icon: Har nog träffat en hel del men jag tror att vi har missat varann. Du dök inte upp en gång... men det var lite för mycket innanför västen sa du så du glömde. :)
Inlägg: 1622711
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja precis så var det nog haha!
Vi får göra ett nytt försök i vinter :-)
Vi får göra ett nytt försök i vinter :-)