1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1624395

Sv: SCA-cupen 2014
DJ Hemp: Håller med finns ju både gärde samt eon arena så kan ej se något problem med att ha 6 stycken lag i denna turnering. Skulle höja intresset rejält.

Svarskommentarer

Sv: SCA-cupen 2014
Cyklob:

Ja, eller Sundsvall Energi Arena som den nu så vackert heter. : )

Det skulle inte förvåna mig om det ligger någon ekonomisk aspekt bakom indragningen, för det brukar ju handla om sånt, men exakt vad kan jag inte gissa mig till.

HPK och Vaasa från Finland, Skellefteå, Frölunda, Nacka och Södertälje är några av lagen jag minns från förr och det kändes ju mest bara berikande att få se nya lag med åren.

På den tiden fick vi fribiljetter till cupen på skolorna. Jag vet inte hur det fungerar med kidsen i dag. Kanske bryr de sig inte ens...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.