1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1624483

Sv: SCA-cupen 2014
Nån fler än jag som kommer ihåg Lill Strimma Cup under slutet av 80talet? Det var där man sållade agnarna från vetet. Var det nedsläpp kl. 08.00 en lördag morgon då var det bara så. Be there!
Vill minnas att lag som Djurgården gästade oss och det luktade alltid sthlms tunnelbana i korridorerna när DIF annekterade delar av omklädningsrummen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.