1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1624956

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:

Jaså, du är nere i sköna Visby och glassar! En helt underbar och magisk stad! Jag bodde där och jobbade på Radio Gotland sommaren 2004. Träffade inte EN enda otrevlig människa på hela tiden i staden eller på hela ön heller för den delen. Alla var så laid back och medgörliga. Nu är det hela tio år sedan, men jag minns det som i går. Bästa sommarvikariatet någonsin och det var gotlänningarnas förtjänst.

Och inte blir det väl sämre av att man träffar på en timråit i stan...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja det är skönt folk här!
Inte heller träffat någon otrevlig människa här på fyra år.
Ett år träffade vi Zäta på färjan över.
Rent magiskt!

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Såg precis en herre iförd Timråtröja på allsången också. Respect!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer