Jag tycker nog att vi håller en rätt så likartad standard på inläggen, vi båda. Det är inte utan att en annan skriver en massa skit emellanåt också. Visst ligger det något i att vi har förvandlats till en grå massa, där inte många av spelarna längre sticker ut på något sätt, men man hoppas väl att det sista du skrev slår in...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Timrå Icon:
Jag tycker nog att vi håller en rätt så likartad standard på inläggen, vi båda. Det är inte utan att en annan skriver en massa skit emellanåt också. Visst ligger det något i att vi har förvandlats till en grå massa, där inte många av spelarna längre sticker ut på något sätt, men man hoppas väl att det sista du skrev slår in...