+ 4
Inlägg: 1627418
Svarskommentarer
Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Kongo: får tyvärr inte med mig någon ny, men vi blir tre i mitt sällskap.
Och på jobbet är det sundsvall blå och modo som gäller.
Och på jobbet är det sundsvall blå och modo som gäller.
Sv: Premiär! Timrå IK - Mora IK 2014-09-10
Kongo: Jag får tyvärr inte med mig en debutant.. Men en kollega som förra året blev TIK-are ska med och
imorgon tänkte jag försöka tvinga med mig några till 😊
Fan det vore så roligt att fylla ståplats och skapa den där magiska stämningen som jag vet att vi kan göra!
imorgon tänkte jag försöka tvinga med mig några till 😊
Fan det vore så roligt att fylla ståplats och skapa den där magiska stämningen som jag vet att vi kan göra!
+ 3
Vilka får med sig en debutant på onsdag?
Om det faller på plats för mig (40 mil enkel resa), ska jag försöka locka med mig en extra åskådare och en debutant utöver min pappa.