1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1628418

Sv: Apropå nånting...
jå1: men jävul vilket tryck i hallen! Det finns väl istortsett bara sittplatser i fimpande men alla står o sjunger sig igenom matchen! Herregöte va man saknat supporterpassion som inramning till hockeymatcher. Hästens båda mål va inte jättefula heller. Avgörandet va riktigt härligt ju med ett långt fint 2zon's pass på bladet o stenhård handledare i bortre krysset... Å så kokar hela hallen! Mumma att se på vilka man än håller på.

Jag har inte gett upp hoppet om detta i eon arena men det är en bra bit kvar dock!

Det finns hjärta o löften än så länge men tar en par tre killar klivet framåt i poängkolumnen så blir det säkert liv i luckan i eon med!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Går det att se morgondagens match  på något sätt ?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer