1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1628797

Sv: Positiva tråden
Smokey: Tio minuter hade nog inte räckt. Jag föredrar att Tommy lägger tiden på annat än underskrifter.

Svarskommentarer

Sv: Positiva tråden
Kongo: Det tar i runda slängar 5 sekunder att skriva under ett brev. 120 i minuten. Men det viktiga är faktiskt inte att ta tid. Det viktigaste är att alla brev som skrivs under "på riktigt" får en helt annan genomslagskraft!

Men kan Tommy lägga 30 minuter på något viktigare än att dra in 3000 spänn från EN potentiell medlem som går från 300 till 3000 kronor, då ska man givetvis lägga kraften på rätt ställe.

Sv: Positiva tråden
Kongo: Möjligt. Men vi har många tomma sponsplatser, rätt dåligt med publik och minst en större sponsor som (trots att denne fortsätter att dega) vittnat om en lite taffligt kontakt med sponsorer. Hur ser du på det?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer