Inlägg: 1630658
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2014-09-30
Sveriges mest ineffektiva lag. Suck o stön.
Det kan bara bli bättre.... Nya tag mot ssk på torsdag.
47-18 i skott
Det kan bara bli bättre.... Nya tag mot ssk på torsdag.
47-18 i skott
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2014-09-30
erathoo: *suck* mmm
öken... fan vad man saknar en sådandär pålitlig poängkille...
fan alkis(?) lehtonen gjorde för tusan ett mål mer i es 2008 än hult i as ifjol...
jag saknar en sådan pjäs vart på isen han än spelar så vet man att när läget kommer är han faan redo!
man kan juh bara hoppas att någon av våra egna produkter hittar dit!
+ 2
Redigerad kommentar