1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1631107

Sv: Silly Season 14/15

Kevin O Shea: Rögle har väl också 7 omgångar utan poäng som start i högsta serien?

Tror att dom ligger före Timrå i den jobbiga ligan då dom bara fick en pinne i match 8. Timrå räddade sig rent statistiskt genom att köra över SSK i match 8.

Leksand kan knäcka det rekordet snart...

Synd att Ingmar Bergman är död. Annars hade nästa film troligtvis gått i hockeytema.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 14/15
Smokey: vilken säsong var det som vi började så dåligt?

Sv: Silly Season 14/15

Smokey: Annars har vi filmen Heimat... där det tar 2 timmar för förtexterna att rulla färdigt o där det sen tar 2 timmar till för en gammal kärring att öppna ett fönster o ge de smutsiga hönsen mat. Givetvis till elakt fiolspel o i svartvitt.

Men det kanske är en munterfilm just nu.


Sv: Silly Season 14/15
Smokey: Hade filmen hetat Trottorarkantsångest tro?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer