1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1636003

Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28
jå1: berätta gärna mer för oss som sitter ute i obygden. Personligen sitter jag 50 mil från Eon och TV-alternativ finnes ej. Spelbild? Publikläge? Är korven välgrillad?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28
Timrå Isstadion: st.nu har utmärkt liverapportering. Inte orättvis ledning sett till chanser läser jag där. Köer till arenan, bra drag och 3000+ åskådare. Där hänger jag under matcherna

Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28
Timrå Isstadion: Det bra tryck i hallen, skulle gissa på att det är kring 4000, glest i baren, ölen är kall men korven har jag dock inte hunnit prova ännu.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer