Inlägg: 1636098
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28
Men är det inte intressant vad lite medgång gör? Köer till förköp, bilkö ut till motorvägen, full parkering, bra drag på läktaren och 3644 personer!!
Blir vi över 4000 nästa?
Blir vi över 4000 nästa?
+ 8
Sv: Timrå IK - AIK 2014-10-28
Det kanske är bra att man inte kan se matchen digitalt, undra hur många som skulle suttit hemma och sett matchen på tv i fall det var möjligt. Tråkigt för oss som inte har möjlighet till att se den live dock.
157620:
Jaji, när det blir tufft att gå, så går de tuffa...
Elitseriestarten hösten 2006 gick inte heller av för hackor. Hur många raka segrar tog vi då? 10-11...? Minst! Innan alla jävelskador började att droppa in. En efter en. Och så kom mardrömmen ikapp oss till slut...
Redigerad kommentar