Ikväll var det som på den gamla goda tiden när vi var på väg uppåt! Grym stämning och hett på isen. Ingen backade undan! Timrå åkte skridskor så det glödde om dom. Ingen föll ur ramen men om jag ska plocka ut de tre bästa: M Norja, E Pettersson och R Persson.
Vi har varit på botten och vänt, mot ljusare tider!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Underbara älskade lag! 4:e raka!!
Ikväll var det som på den gamla goda tiden när vi var på väg uppåt! Grym stämning och hett på isen. Ingen backade undan! Timrå åkte skridskor så det glödde om dom. Ingen föll ur ramen men om jag ska plocka ut de tre bästa: M Norja, E Pettersson och R Persson.
Vi har varit på botten och vänt, mot ljusare tider!