Ikväll var det som på den gamla goda tiden när vi var på väg uppåt! Grym stämning och hett på isen. Ingen backade undan! Timrå åkte skridskor så det glödde om dom. Ingen föll ur ramen men om jag ska plocka ut de tre bästa: M Norja, E Pettersson och R Persson.
Vi har varit på botten och vänt, mot ljusare tider!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Underbara älskade lag! 4:e raka!!
Ikväll var det som på den gamla goda tiden när vi var på väg uppåt! Grym stämning och hett på isen. Ingen backade undan! Timrå åkte skridskor så det glödde om dom. Ingen föll ur ramen men om jag ska plocka ut de tre bästa: M Norja, E Pettersson och R Persson.
Vi har varit på botten och vänt, mot ljusare tider!