Någon i närheten av Östergötland som hade tänkt gå på matchen ikväll?
Inlägg: 1637390
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
pettsson: Hade planerat att åka ikväll. Men har fått förhinder tyvärr. Får försöka åka i februari istället när det vankas match i Peking igen mot Ponny HC..