jå1: Norja är väl den största och i mitt tycke den enda besvikelsen så här långt i serien katastrof i så gått som de flesta matcher jag sett, hoppas dom får tag i nån ny keper.
bobrov: Ge Norja cred för att han spelar match efter match utan backup. Han kanske inte är matchvinnare varje omgång och var tvålig ikväll men han har varit väldigt stabil under vår streak trotd att han står match efter match. Måste vara jobbigt för både kropp och knopp. Tack Norja!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer