1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1637906

Sv: Silly Season 14/15
Laken: Ja det börjar bli lite löjligt nästan. Särskilt med tanke på att vi går betydligt bättre än alla av oss på förhand hade trott. Det gör man inte med en usel målvakt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 14/15

hubbenorlen: Rent statistiskt ligger Norja sjua i serien i räddningsprocent. Han har mest speltid av alla målvakter. Jag vet inte vad folk väntade sig men tydligen mer än vad han levererat. Han är adekvat. Inte bäst i serien men jag ser verkligen inte förstemålvaktspelet så här långt som en svag lagdel - förutom då att det gapar tomt bakom med bara juniorer som backup.

Är det föresten så många hockeysnackare som är sådär kroniskt missnöjda föresten? Söder över klagar mycket på Norja. Men i övrigt är det väl ganska balanserat?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer