Rip Kirby: Alltså Hults handleder har man inte sett i timrå ik sedan pärssinens rygg höll 25års status... men karln har varit helt iskall på isen de sista 5 matcherna o det är inte ok för en spelare som skall vinna matcher åt oss...
Det här är en bra match för oss än så länge. Aik är bra dom checkar våra backar hårt och det krävs alltid bra lösningar för att komma över egen blå!
Wedin/Boyce förlorar inte en enda sargduell! det är bra inställning!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Rip Kirby: Alltså Hults handleder har man inte sett i timrå ik sedan pärssinens rygg höll 25års status... men karln har varit helt iskall på isen de sista 5 matcherna o det är inte ok för en spelare som skall vinna matcher åt oss...
Det här är en bra match för oss än så länge. Aik är bra dom checkar våra backar hårt och det krävs alltid bra lösningar för att komma över egen blå!
Wedin/Boyce förlorar inte en enda sargduell! det är bra inställning!
Det kan gå.