1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1645237

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-12-13
DJ Hemp: Tyvärr hyser jag inga större förhoppningar.
1:a perioden hemma såg riktigt illa ut i torsdags.
Bland det sämsta jag sett.
2:a va hyfsad för att sedan gå ned sig rejält i 3:e.
Inget fysiskt soel alls. Tragiskt usla pass. Norja helt värdelös.
Jag tycker inte som 250kg att det var en hedersam förlust.
Pinsam snarare.
Nu kan det bara bli bättre!
Ja vi vinner väl bara för det nu då får man hoppas

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-12-13
Timrå Icon:

Jag räknar inte med så mycket annat än att uppleva en ny, fantastisk arena och att kanske dricka några öl faktiskt...

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-12-13
Timrå Icon: nu ska du inte vara sån. Jag sa "hedersam förlust" generellt, inte om senaste matchen mot Västerås.
😜😜

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.