1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614898 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 165021

Sv: Alla till MoDo!
badger: Kan ju också vara så att:

Om man inte läser vad jag skriver kan man heller inte bemöta det!

Jag vill ha en barometer där jag och andra kan anmäla när vi åker privat, alltså med egen bil. Då skulle vi få en bild av hur många som är på gång, och därigenom kanske lura med några som skulle ha stannat hemma.
Kan det vara så att en sån barometer idag skulle visa på 25 som åker till MoDo imorron?
Kan det vara så att det kunde påverka nån tveksam?

Read my lips: Jag snackar inte om samma barometer som Madde, Maggan och Selina, jag snackar PRIVATRESOR!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer