Till dom som åker till Ö-vik i morrn. Jag kunde tyvär inte följa med på resan eftersom jobbet kommer emellan. Men senast kl.19:00 i morrn kommer jag att bänka mig själv framför TV:n å ge er mitt stöd.... lita på det ;-).
Kom igen nu klacken. Visa Modofansen vilka som är bäst på läktaren!!.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Kom igen nu klacken.
Visa Modofansen vilka som är bäst på läktaren!!.
Tipset: 2-5 till TIK.
FORZA TIMRÅ!!