erathoo: apropå Hult... Han täckte ett skott från en Oskarshamn spelare... Vi måste se den här matchen som den som vände hela skutan! Norja är helt jävla fantastisk! Kapanen jr! Alla bara öser in mål! Allt är bra! Hockey är fantastiskt! Vi är bäst i världen! 💓💓💓💓 herregud jag lever igen!!!
Men...
Pp't är fortfarande helt jävla fastkört! Alla står med enorma betongblock runt fötterna!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men...
Pp't är fortfarande helt jävla fastkört! Alla står med enorma betongblock runt fötterna!
Så nu uppnåddes balans!