1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614909 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 165206

Sv: Alla till MoDo!
Vi blir 7 stycken som åker upp till ö-vik idag. Ska bli ganska roligt. Hur många fler ska upp tro? Det är väl många som åker själva, antar jag..