DJ Hemp: Det här är ett tungt argument. Kan inte påtalas för mycket. Det är är vanliga människor dessutom, fritidspolitiker.
Inlägg: 1655544
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2015-01-22
Kongo: Jag har haft kontakt med några politiker och den enda som svarat någorlunda vettigt är Ewa. Borgarna svarar inte alls. Nötverket härjar på facebook och det räcker att läsa deras fb-sida så behöver man aldrig ha kontakt med dem igen.
Jag tycker att mailkontakter med fördel kan tas av Timråbor.
Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2015-01-22
Kongo:
Javisst, argumentet ser ut att väga tungt. Tänker bara att man ofta är med om att det slingras med dylika floskler, trots att man lägger fram tunga kort på bordet i olika sammanhang.