+ 2
Inlägg: 1655968
Svarskommentarer
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
usproperty: Inför valet i höstas fick Ewa en en fråga om varför Timrå Kommun inte satsade mer på kultur. "Vill Timråborna ha finkultur kan dom åka till Sundsvall" svarade hon då. Nu kan hon utöka det påståendet till:
Vill Timråborna se på hockey kan dom åka in till Sundsvall...
+ 1
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
usproperty: Ja, exakt. Är Timrå IK på något sätt tvingade att dansa efter Timrå kommuns pipa och tacka ja till deras skambud?
Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
usproperty: mïtt intryck är att Stig has left the building. Troligen muttrande något i stil med det Ingemar Stenamark sa en gång: "Hä löns int'förklar' för den som int begrip'".
Bara Ewa kan få fingrarna ur arslet och sätta sig vid förhandlingsbordet så ska det kunna lösa sig !