Andersson: ...och på tredje dagen uppstånden i från de döda... Ska det här bli katalysatorn och metamorfosen som lyfter oss upp och tillbaka till vår rättmätiga nivå? I morgon blir det två halsdukar i tuben på väg till jobbet. Vilken linje jag åker med? Självklart den röda ;-)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ska det här bli katalysatorn och metamorfosen som lyfter oss upp och tillbaka till vår rättmätiga nivå? I morgon blir det två halsdukar i tuben på väg till jobbet. Vilken linje jag åker med? Självklart den röda ;-)