Inlägg: 1662783
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kom igen nu Boförs å spöa AIK!
Vinn å ge oss frid och rid inatt!
KOM IGEN NU I NOBELHALLEN!!!
Vinn å ge oss frid och rid inatt!
KOM IGEN NU I NOBELHALLEN!!!
+ 3
Perreman:
Håller med fullständigt. Lite som "derbykänslan" i E14-mötet GIF vs ÖFK fast mer. Sedan får Pantern gärna ta SSK:s plats i HA, så att det blir mer hockey på högre nivåer även för min del. : )
Redigerad kommentar