El Maco: Mora 45/46
Inlägg: 1665844
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
vilken ordförande vi har! Ingen i Timrå ik's historia har någonsin sedan starten lyckats få igång ett så här pass årgångsrik diskution! Respekt!
Jag kan ingen hockey historia whatsoever!
Jag har tråkigt nu...
Jag minns när Foppa busade med hirsch i hockeylandet Norge under något OS...
Jag kan ingen hockey historia whatsoever!
Jag har tråkigt nu...
Jag minns när Foppa busade med hirsch i hockeylandet Norge under något OS...