1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1666950

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
TT: Men vi gör vårat iaf, 3-3!!

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Rip Kirby: ja vi gör vårat iaf! Vilken jävla balja 3-3an var! Jag hade suttit och spytt galla i knäet på SMÅLAND om hur jävla omständigt vi anfaller.... Söker ständiga pass isst för att nypa till! åsså bjuder dom på 3 droppass i slottet och smack bara!

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Hoppas vi iaf avslutar säsongen med en vinst i förlängning! 

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2015-02-28
Rip Kirby: Ja, men tyvärr helt betydelselöst.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.